Hemma igen...

Ok då var det min tur att skriva...Laura var namnet och jag är sjukt trött efter vårt grymma träningsläger som coach Johanna har ordnat så bra. Som ni säkert redan har sett och läst så har coach Johanna varit grymt bra på att uppdatera bloggen och skrivit vad som har gjorts och hur roligt vi har haft det. Vi har haft tur med vädret och allt har flytit på bra. Det är alltid kul att åka iväg med laget, med nya spelare och få lära känna varann bättre och träna ihjäl oss hehe. Matchen mot Helsingborg var nog det jobbigaste på länge, sjukt kul men jobbigt!! De har väldigt snabba spelare och har sån vilja i sitt spel och det var verkligen en bra träningsmatch för oss. Tack Helsingborg, hoppas vi lirar mot varann snart igen!! Vi vann den tuffa matchen efter många om och men...vi är ett långt lag och det är en grymt bra fördel för oss, men vi har massor att jobba med för att kunna ta oss till toppen i serien. 

Tyvärr blir inte mitt inlägg mycket längre än såhär. Jag är trött och ska försöka vila lite, ladda mina batterier för kommande träningar!

Tack!
Laura #11  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0