Ny i Kvarnby..

.... och jag heter Agnes. Jag har tränat med Kvarnbytjejerna och Johanna som coach sen i maj. Spelade i Chalmers BBK innan och det är skönt att äntligen få träna för att få fart på fötterna och spela i ett snabbare tempo. Det har varit tufft och utmanande men efter det att jag fick chansen att följa med på läger i Ängelholm så känns det lite mer hemma.
Det har vart jätteroligt att träna med alla och jag har till och med lyckas samla ihop lite bilder från denna försäsong...


Anna-Laura, Nibia och Ida när vi var på Safjället och sprang 1000m intervaller!

Agnes 

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hahah inga bra minnen från 1km intervallen!! Döden verkligen :)

2009-08-20 @ 13:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0