Trött och ont i kroppen.

Heej Daniella här igen. Som Ana skrev förut så var lägret grymt. Efter mycket spring och slit (och häck hoppning som inte var min bästa del) kom träningsverken och tröttheten krypandes fram. Nu äntligen får vi vila lite mer än 10 timmar då vi kommer ha träning imon igen, men ska ju inte klaga, det är ju därför vi tränar, för att bli bäst :D
Efter att ha laddat upp alla foton från lägret och skrattat åt exakt alla längtar jag redan tillbaka. Vi hade verkligen jätte kul och det går nog inte att hitta något skönare gäng!
Har nu fått uppleva många saker, och en sak som jag fått veta att jag inte ska starta en karriär i är bowling, då jag fick sämst sammanlagda poäng : ( en tröst är ju att Maja fick 8 poäng mindre än mig i sitt första sett. Och grattis igen till Enna som slog den coach Johanna :D Bra jobbat Enna hahaha
Just nu längtar jag bara tills matcherna börjar och vi kan chocka alla med vårat sköna gäng (Johanna lugn, du är också inräknad ;) )



Daniella #13

Kommentarer
Postat av: Bertil

Hoppas att ni trivts i RÖNNEhallen och att ni får en bra säsong...

2009-08-09 @ 20:48:55
Postat av: natali/nattis

gud vad underbart ni verkar ha det! keep up the good work ni kommer vara ett grymt lag iar!

2009-08-11 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0