Ännu en presentation

Hejsan alla läsare&spelare!
En liten kort presentation om mig själv. Mitt namn är Nibia Rivero och har spelat i Kvarnby i ca 3 år nu om jag minns rätt,innan det hade jag några år med Högsbo F-91, fast min modersklubb är Kortedala BBK! Jag föredrar kära Kvarnby så det blir här jag stannar, trivs med mina lagkamrater och vår tränare Johanna.


Medan laget var borta på träningsläger så var jag i Spanien och tyvärr missade det, förra året var lägret helt nytt för oss. Ny tränare ( Johanna) och nya träningar, allt blev jobbigare och effektivare så jag kan tänka mig att det var ännu bättre iår eftersom vi har fått fler duktiga spelare i laget som ger bra träning för alla! :)  Jag kom hem för 3 dagar sedan och då tränade vi med Frerik som tog över Johannas plats medan hon var borta med landslaget och styrde!
Att hålla igång när det är 42 grader ute är ganska jobbigt så träningen var svår att följa, och det kände jag även av på träningarna under veckan när  plötsligt  alla bitar skulle vara på plats haha!
Detta var allt för mig, ikväll blir det grillning med tjejerna i laget.





Gott&Blandat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0