Dan före dopparedan

Hej alla, nu är det min tur att skriva på denna blögg,
oj ursäkta stavningen, på tok för mycket glögg! ;)
Även om vi alla tycker att basket är underbart,
kommer julledigheten lämpligt då många går på halvfart.
Ta nu chansen att vila upp både sinne och kropp,
kom tillbaka med ny motiviation så vi når vår förtjänade serietopp!
I måndags pratade vi med styrelsen om nästa säsong,
jag är övertygad om att vi kommer nå framgång!
Nu när halva serien gått,
vill jag passa på att tacka för allt vi fått.
Johanna, jag säger bara tjänare´
du är en otroligt grym tränare
Fredrik du också bra,
du är välkommen tillbaka var da´
Men tjejer vad jag tycker om er skulle ta lång tid att förklara,
kort sagt - ni är oslagbara!

Till alla som spelar i svart och gul
ha nu en riktigt god jul!

Jessica #14

(ursäkta nivån på detta inlägg, men har tråkigt i väntan på mannen i vitt skägg..hehe)

Kommentarer
Postat av: patsi

hahahahaha underbart jessica! fan vad rolig du är! ha en fin jul :)

2009-12-23 @ 22:24:10
Postat av: Anonym

Jessica du e fan tuung!:) älska detta inlägg bästa på lämge:) hahha( rookie

2009-12-24 @ 10:18:41
Postat av: #15

Grymt bloggat jessica!

Ser fram emot nästa inlägg redan ;)

2009-12-24 @ 13:42:28
Postat av: Anonym

inte illa jessica! riktigt nice :)

god jul älskade laget!

2009-12-25 @ 00:56:25
Postat av: CaTTis (föredetting)

Fan va du kan Jessica. =P

Är det sånt man lär sig på Högskolan Väst...=D haha

Kram

2009-12-26 @ 13:23:36
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0