jul kallt och träning

Hej alla Kvarnby älskare, nu är det min, Daniella den coolas tur att skriva.

Det har äntligen börjat snöa i Göteborg, eller jag vet inte om man ska säga äntligen. Det har blivit så fruktansvärt kallt, men vi kan ju vara glada att basketen spelas inomhus !

Denna veckan har vi mest spelat på träningarna och försökt svälja förlusten och fortsätta på den vinnande vägen. Det är snart jul och alla längtar att få äta massa mat och onyttigt men detta är någonting som man måste anstränga sig att inte springa runt o tänka på på träningarna.

På lördag har vi våran sista match innan julen då vi möter Malbas, hemma. Det kommer vara riktigt kul att spela, har längtat sedan lördags kväll att få spela igen och få känna vinnar känslan !

 

Nu ska jag snart åka till träningen, så jag får skriva mer någon annan dag !

 

För er som har facebook, alla har ju tydligen inte det (Fredrik), bli medlem i våran grupp Kvarnby basket damer Div1 !

 

Daniella #13


Kommentarer
Postat av: Robert

Facebook är överskattat!

2009-12-17 @ 22:52:17
Postat av: HAHA MAT! ge mig nu!

2009-12-18 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0