Svettigt på spinningcykeln...

Hallå där!

Jag får väl vara ärlig och säga att veckan som gått inte inneburit så värst mycket träning för egen del. Eller snarare ingen…  (om man inte räknar hysterisk och svettig mellandagsshopping?) I början av veckan var jag krasslig och sen var det ju jul.

Men hur som helst idag blev det ändring på det! Var på ett sjuuuukt långt och jobbigt spinningpass imorse, trodde jag skulle dö, spy och svimma på samma gång. Tjejer, om jag säger i klass med brottningen – då förstår ni..! :) Men gött ändå med en riktig genomkörare efter diverse julmat och kilovis av godis. Så nu e de bara o köra på!

Lämnar nu över stafettpinnen till vår kära kapten och hoppas att alla får ett GOTT NYTT ÅR!

GO KVARNBY!

#14 Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0