Blåsig dag på Gotland

Efter några soliga och fina dagar på ön har det idag blåst ordentligt. Idag har jag därför passat på och tvinga mig och min kamrat Mikaela att planera. Javisst hon har fått hjälpa till, mentalt stöd och en riktig korrekturläsare. Dessutom har en hon ju en gedigen erfarenhet så bra att bolla ideer med...om man hade några;)
Ibland är det verkligen så att hjärnan står still...ja iallafall min. Nog bäst jag pratar för mig själv. Idag har jag iallfall fått iordning en grovplanering över kommande upptaktsläger. Jag har också fått en träningsmatch inbokad under samma läger. Så snart kommer ett utskick till de tjejer som får deltaga.

Nu väntar konsert med smaklösa, en riktigt gotländsk klassiker...ni som inte vet vad det är kolla upp dem på you tube..=)

http://www.youtube.com/watch?v=fUkTsnCbsxI

/Johanna

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Nemen, jag som precis varit på Gotland! =) Gu va kul med träningsläger, önskade man var fit fore fight för det...=/ kram

2009-07-28 @ 13:25:18
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0