Svettig sommar

Heej Daniella här, en av de grymma spelarna i Kvarnbys underbara trupp :)
Nu har snart halva ledigheten från träningarna med laget passerat och det känns skönt att veta att det bara är en liten stund kvar tills vi kan börja träna basket tillsammans igen. Under ledigheten hav vi fått ett program som vi ska följa av Johanna, detta skulle vara lätt enligt henne men aa vad ska man säga, det gick ju inte att gå efter man kört löpningen! Under de veckor vi har haft ledigt har jag varit ute och sprungit enligt de "lätta" programmet, jag har varit o simmat med Nibia och Laura och gymmat nästan varje dag med Maja (idag spinnade vi också, det var ju inte svett fritt!). Under min lediga tid har jag haft träningsverk ungefär 90% av tiden, men det är värt det. Jag är lite av en träningsnarkoman med så det är ok för mig :D
Jag längtar verkligen tills vi kan börja träna med laget igen och tills säsongen börjar. Förra året var ett underbart år som vi hade tillsammans och det vet jag att vi får uppleva iår igen.
Det känns verkligen som att denna säsong kommer bli grym för oss! Truppen vi har är grym och jag tror jätte mycket på oss!
Frusen buss med mycket kärlek

Kom och heja på oss när vi rockar loss på planen !

Daniella Eriksson #13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0