Snart drar vi igång!

Kickan här, eller Kristina som jag egentligen heter fast ingen i basketvärlden säger.
Min sommar träning har hittills gått bra. Ända fram till denna veckan som mest har bestått av vila då min hals har varit dålig. Tog en liten mini semester ner till Laholm där jag hade planerat att ta ett löp-pass på den 1 mil långa stranden. Det var tråkigt att få missa det.

Man känner verkligen att det börjar dra ihop sig nu. Matchprogrammet har kommit ut och jag har redan börjat skriva in ledighetslappar till jobbet.
Min mamma som är ett stort basketfan och Kvarnby support såg förtvivlat att hon skulle få vänta ända fram till den 10 oktober till den första hemma matchen. Men lugn mamma (för jag vet att du läser det här) vi kommer säkert ha träningsmatcher och kanske DM innan det, eller hur Johanna? :)

Vi ses om 3 veckor!
Kickan #7


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coach hälsar Kickans mamma att vi givetvis ska spela träningsmatcher, var och vilka osv det återstår att se=)

2009-07-16 @ 20:16:33
Postat av: CaTTis

Jag hoppas ni skriver här när det blir matcher osv...=) Kram

2009-07-17 @ 18:15:03
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Patrick W.

Bra Kix. Du får se lite Dirk Nowitzki( din och även min förebild) när det går tungt på försäsongen. Dina treor blir grymma att se från läktaren nästa år =:)

2009-07-18 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0