GRATTIS SVERIGE TILL BRONS I DU18 EM!!!

Tjaaa! Fan vad härligt med vinst för Sverige i matchen om tredjepris och vilken härlig match, speciellt andra halvlek!

Det är iaf Patricia #6 som har fått i uppgift att skriva denna gång, fast ni kanske känner igen mig mer som Pattis eller Patsi som är mitt senaste smeknamn ;) det verkar som att coach Johanna gillar att hitta på nya namn till de flesta i laget ;D

Jag är iaf hemma i Sundsvall på lite semester, det har hittils varit en väldigt annorlunda semester för mig då jag alltid annars brukar vara i mitt andra hemland Spanien största delen av sommaren.

Självklart så är det rätt trist o vara hemma i regniga Sverige när jag istället hade kunnat legat på stranden i Spanien men jag ser ändå positiva saker med att vara kvar här, träningen t.ex., det är mycket lättare att dra ut o springa i detta lite halvkyliga väder än i 40 graders hetta, så det är i princip det jag gör om dagarna, tränar... och jag måste faktiskt hålla med Daniella om att det är ganska tuffa löppass vi har i programmet vi fick av Johanna och det leder såklart till feeeeet träningsvärk, men det är kuuuuuuul och jäkligt skönt när man känner att formen börjar hitta tillbaka!!

Jag hoppas att ni är redo för oss, för säsongen 09-10 är våran säsong! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på EM finalen där Spanien leder i halvlek mot Frankrike med 27-26

Vamos España ;)

Kommentarer
Postat av: Coach Johanna

Det där med lätt program har ni missuppfattat;) Det var menat lätt som att den tuffa träningen ni ska bedriva kan jag genomföra var ni än är!! Bra bloggat Patsi och Daniella!!

2009-07-12 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0