Annorlunda sommar!

Tja!
Maja här :) 
Nu var det min tur att skriva ett inlägg i den här grymma bloggen! 
Till skillnad från resten av spelarna i laget så har min sommar hittills inte präglats av stenhårda löppass utan av tråååkig rehab av min axel. Det är första sommaren på flera år som jag inte har varit ute och sprungit var och varannan dag vilket känns konstigt. Det är ju nu jag ska jobba på att komma i form, istället har jag nog gjort 10 000 olika rep. i dragapparat och jag spyr snart på mitt gummiband hemma.
Men hur trist det än är så ger det faktiskt resultat och målet att vara tillbaka till säsongsstart känns inte långt borta! :D
När jag hör om våra fina nyförvärv blir jag dessutom extra sugen och laddad på att komma igång med träningarna igen och även U18 tjejernas EM brons har gett mig extra energi! Dom visar verkligen att Sverige är ett land att räkna med!

Men för att återkomma till Kvarnby och kommande säsong så känns det väldigt positivt. Vi är ett jättehärligt gäng som trivs grymt bra ihop och jag tror att alla i laget kommer att utvecklas enormt mycket nu när konkurrensen om platserna hårdnar samtidigt som vi har mer rutin än förra säsongen. Detta, tillsammans med hård träning, tror jag kommer göra oss till ett av lagen att räkna med i Div 1 i år!        

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag ska dra till jobbet och sälja glass till alla på Liseberg!

Ikväll blir det nog basket på Heden, känns hur kul som helst att kunna spela lite igen och förhoppningsvis kan jag få träningsvärk jag med!


Maja Stigert
#15

Kommentarer
Postat av: Daniella

Maja, lite träningsverk har du ändå sen våra hårda pass i gymmet :D

ses ikväll på planen :D

2009-07-14 @ 13:40:03
Postat av: CaTTis

Åh va roligt de låter! Fan att man inte skall bo i GBG och vara på topp, nu när ett GBG lag äntligen fått ett bra lag! =) Lycka till Kvarnby! Kram från en före detta skadad Kvarnby spelare! =P

2009-07-14 @ 15:56:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0