Försvar och återigen försvar...

Torsdagar är alltid lite speciella. Vi tränar tidigt med basket i 1½ tim och gym i ca 45 min. Det speciella är väl att alla känns på hugget och man börjar känna av att helgen börjar närma sig. Ja, under veckans träningar har vi tränat på vårt försvar, och vi har tränat intensivt och bra. Så bra att vi förtjänar en extra ledig dag. Vi har nämligen ingen träning ikväll och ingen match på lördag. På söndag är vi tillbaka i hallen för ett träningspass och träningarna är igång som vanligt. Innan vår träning på söndag spelar div 2 tjejerna match hemma mot Borås (kl:12.30, Aktiviteten b-hallen).

Innan jag avslutar mitt bloggande vill jag önska div 2 tjejerna lycka till på matchen och här med passar jag bollen vidare till Merima som ska blogga nästa vecka.

Ha det bra!
/Laura #11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0