Inför matchen

 





Imorgon är det åter igen matchdags. Jag tror att vi alla är rätt spelsugna nu när vi haft en spelledig helg. Vi möter Marks BG på borta plan vid 15 tiden. Marks består av unga spelare och med någon dubbling ifrån damligan. Jag vet inte riktigt hur deras lag ser ut i år, men dom brukar vara ett energiskt lag med högt tempo över hela planen. Påminner lite om Sandas spelstil. Om man tittar på deras lagstatestik så utmärker sig en spelare lite mer än dom andra: Hanna Brändmark har med sina 3 matcher spelade, snittat 17p och 34 minuter per match. Hon är en av dom vi får hålla ett litet extra öga på imorgon. Men jag är inte speciellt orolig. Vi har haft riktigt bra träningar nu i veckan och igår fortsatte vi med vårat lag försvar, vilket är ett av våra starka vapen.
Uppdaterar mer om matchen på söndag.

I hopp om en 5:e seger!
Kickan #7

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag blev det 24 p, 12 returer och 45 min!

2009-11-07 @ 18:41:51
Postat av: Anonym

synd att det inte hjälpte till vinst bara ;)

2009-11-07 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0