Hejsan alla kära Kvarnbyälskare!


Första gången jag bloggar här och överhuvudtaget så kan väl börja med att presentera mig, Merima, not born men raised i Stockholm men lämnade staden för snart 2 år sen för att komma till goa Göteborg! Jag har spelat basket lite här och var, min moderklubb är Queens 2000 som inte många känner till, efter Queens spelade jag några år i Polisen basket med Klara bl.a  som tyvär har lämnat laget nu. Jag har även spelat en säsong med Visby Ladies men när jag kom så stack coach Johanna till Marbo så det var lite tråkigt att inte få spela med henne! Nog om mig.

Efter en matchfri helg började måndags träningen med en del folk borta, vi var 5 st på träningen ikväll men ändå tyckte jag att träningen var rolig och väl genomförd av alla. Jag hoppas att vi är fler igen på onsdag så att vi kan börja ladda för den viktiga matchen mot Karlstad i helgen!

Imorn spelar Celtics mot Charlotte och vi trogna celtics fans vet att vinst är en självklarhet i det här mötet!

Mer bloggande från mig i veckan, ha en trevlig måndagskväll! 

GO KVARNBY! / # 8

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0