Holaaaa

Patricia här, ja ni vet hon vänsterhänta halvspanska tjejen som är kortast i kvarnbys damlag? Nu är det min vecka här på bloggen, jag får alltså skriva om precis vad jag vill som rör laget, hmm where to start?

Jag kanske ska börja med att berätta hur skönt det känns att det gått så bra för oss såhär i början av säsongen, det ger så mycket styrka och energi till laget. Men jag vill ändå tillägga att vi har en del kvar innan vi är på den nivå vi vet att vi kan vara på.

På lördag spelar vi mot Växjö. Ett lag som hittils inte vunnit någon match. Vi har pratat under veckan om att vi måste lära oss att kunna vinna på beställning. Vi vet att vi är ett bättre lag och att vi ska vinna, sen är det upp till oss hur vi vill att matchbilden ska se ut.

Som det skrivits om tidigare här i bloggen så är jag skadad. På försäsongslägret i Ängelholm drog jag på mig en muskelbristning i baksida lår och den har inte gett med sig förän nu. Det är sjukt kul att kunna träna igen men det dröjer ett tag till innan jag kan träna fullt ut och lira. Men snaaart :)

Jag uppdaterar er en sväng till innan matchen så jag hoppas att ni håller er i närheten. 

GO KVARNBY! 

Patricia, Patsi, Pattis #10


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

krossa växsjöö:D

2009-11-19 @ 13:49:18
Postat av: Anonym

GO KVARNBY!

2009-11-19 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0