Nämen tjenare bloggen!

Rubina Banfield här. Jag skulle nog kunna kalla mig det senaste tillskottet i laget (lammköttet ni vet). Jag spelar i nr 6, men hade egentligen velat spela i nr 8. Men eftersom att Merima också ville ha nr 8 så fick vi boxas om det. Hon hade lite mer uthållighet än mig så hon vann efter 9 ronder, det var en tuff match! Men det har gått bra med nr 6 så det gör inte så mkt:)
Vi har ingen match i helgen men vi tränar på som vanligt. Vi skulle egentligen haft en överrasknings träning på torsdag, men eftersom att vi är såna djurvänner i kvarnby basket så ska vi hjälpa våra håriga vänner, katterna, med deras burar. För de har nämligen en utställning i Gothia Arena, vackert vackert. Men på fredag ska vi träna på hemlig ort säger vår mystiske stand in coach Fredrik Wilén, så vi får väl se..
Nej nu tackar jag för mig... på återseende!
/ Rubina "Bolt" Banfield

Kommentarer
Postat av: Ana

hahahhaha "Bolt"" ojjjjjj

2009-10-28 @ 09:23:37
Postat av: Anonym

Roligt att följa ert lag genom er lagblogg - kör på Kvarnby!

2009-10-28 @ 09:45:12
Postat av: patsi

hahahaha rubina vilken tönt du är ofta du höll ut 9 ronder mot merima :D

2009-10-28 @ 12:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0