Speakers

Tre matcher har vi nu spelat i basketettan för i år, förra året var det klagosång från mig om uteblivna dvder på matcher. Jag visste helt enkelt inte vad jag hade att förvänta mig och kraven var höga som oftast då jag är inblandad. I år har vi hittills spelat tre matcher, och på alla dem har det då varit speakers. Alltså en människa som sitter i sekretariatet och som försöker återge händelserna på planen så även den oinvigde kan följa med i vad som händer från läktarplats. Jag tycker att det känns som ett klart uppswing och att spekaser är något vi alla bör fortsätta att sträva efter att haäven i basketettan damer. Det krävs en del kunskaper, en del träning vad ska man nämna vad ska man inte nämna etc, man ska ej tro att det är lätt och krävs helt klart en del mod. Men nu kommer haken där jag tycker att alla måste blir bättre. Vi kan ej ha speakars som sitter och skriker kom igen publiken heja på ert lag, stötta våra tejer etc det är i min mening för oproffsigt. Kom igen nu klubbar och uppdragsgivare informera de era hur man gör. Så har vi gått ytterligare ett steg emot att göra vår serie attraktivare för publik, utomstående och andra intresserade.

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0