Tiden går så snabbt

Ja då var det min tur att blogga igen. Tiden går så himla snabbt, jag tyckte nyss vi hade fet mjölksyra i benen medan vi sprang upp och ner för kyrkbacken i Mölndal på försäsongsträningen och nu är vi redan i februari och det återstår bara 3 matcher. SJUUUKT som vi skulle ha sagt uppe i Norrland ;)

Ja, alltså bara 3 matcher kvar, Norrköping borta, Växjö och slutligen Arvika på hemmaplan. Men efter det ställer vi knappast skorna på hyllan, då kommer vi fokusera stenhårt på kvalet. Basketsverige behöver ett Damligalag i Göteborg, så enkelt är det och vi ska göra vårt bästa för att se till att det blir så, eller hur tjejer ;) 

Jag har ju, som tidigare nämnts, rehabat större delen av säsongen (bristning i baksida lår på försäsongen) Men efter jul var jag tillbaka i träning och spel och hann hoppa in några minuter när vi lirade mot Nässjö och Örebro. Underbar känsla! Men förra veckan fick jag tyvärr kliva av träningen pga smärta i hälsenorna, antagligen ett resultat av att vara borta länge och komma tillbaka och köra stenhårt, eller dåliga skor!?. I vilket fall som helst så ska jag ikväll till VC och kolla upp hälarna så får vi se vad de har att säga, jag tror dock inte att det är så allvarligt.  

Nu ska jag fortsätta med att plugga spansk grammatik, jippieeee!!

Jag måste även tillägga att Kvarnby BBK är enligt mig en myyyycket bra klubb, obeskrivligt vilka härliga individer det finns som arbetar inom föreningen. Jag har aldrig känt mig så välkommen och tillhända omtagen (säger man så?) som jag blivit här. Ni är bäst!

Patricia #10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0