Inför matchen imorgon



Det blir ingen träning för mig idag heller. 48 timmars regeln. Men det förstår jag ju. Jag vill ju inte smitta hela  laget. Men imorgon ska jag med på matchen. :) Det kommer kännas lite konstigt att spela match när jag bara tränat en gång den här veckan. Men jag ska göra mitt bästa med den speltiden jag får.

Imorgon möter vi Sanda Basket på bortaplan vid 13 tiden. Precis som Marks BG är Sanda ett ungt energiskt lag med högt tempo över hela planen. I förra matchen blev resultatet 63-52, vinst till oss.  Men allt som säsongen har gått har Sanda blivit mer samspelta och bland annat vunnit mot Karlstad, Norrköping, Växjö Queens och Malbas. Man får heller inte glömma att de spelat jämt mot Arvika 2 gånger och nästan vunnit (förlorat som minst med 2 poäng). Så det gäller att vi fokuserar från början och gör det vi ska göra, så tror jag att vi tar med oss ännu en vinst hem imorgon. Nu kör vi. GO KVARNBY!


Kickan #7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0